söndag

Idag är det morsdag i USa, vilket innebar att vi åkte in till town för att äta lunch för att fira det. Min värdsyrra kom också hem idag för at stanna lver sommaren, vilket är super kul! Spenderade nästan hela dagen med att sova. Vilket leder till att jag inte kan somna på natten, ehehehe därför jag uppdaterar bloggen. Men det är så fruktansvärt svårt att sova. Har mitt ben i högt läge plus en "filt! runt knät som citkulerar isvatten. Så det blir så kallt under natten och oskönt att jag bara inte klarar av att sova då. på dagen lyser solen rakt in i mitt rum så då är det helt perfekt att sova!
imorgon ska jag åka till skolan, ska till skyckgymnasten klockan 3.30... är lite nervös inte för dt. Vill inte ha mer ont än vad jag redan har.
Lördagen spenderade jag med att bränna kalvar på rumpan. jag gjorde ju iofs inget, men jag kollade på!! Var sjukt kul faktiskt =) Sen på kvällen åkte jag in på bio med ane å såg The dark shadows... kanske den sämsta filmen på länge. Vi gick senare efter bion till donken och tog en shake osv. supermysig kväll!

Kommentarer:

1 fshvenice:

Very intersting!

Visit my blog, become one of my members!!

http://www.fashionvenice.com/2012/05/palazzo-ducale_21.html

Fashionvenice.com

Kommentera här: