Fredagkväll

Godmorgon Svea! Kom precis hem från träningen, jepp klockan 8.30 kommer Frida Meijer hem från träningarna på en fredagkväll. Imorgon är träningen klockan 9am. Sen även en till träning klockan 4. Det är lockin today med soccer laget men jag är helt enkelt för sliten för att orka åka dit. Så sover hemma istället, lol. O juste för er som inte vet vad det är så är det en natt man han på skolan med sitt lag, i detta fall soccer och sen så har man teambuilding hela natten, leker lekar och äter. Sen har man träning nästa morgon. Såå, ja det skulle säkert vara kul men nej tack, inte min grej alls. Skolan idag var kaos. Speech på morgonen var lite segt. Hade inte tagit mina anteckningar eftersom jag inte haft tid efter skolan att göra det och idag när vi hade test så var det såklart ett test med open notebook. Så mina anteckningar sög, men jag lonade en killes anecknar innan och kompierade hans svar men eftersom att alla som är i min speech klass är så lata, okej en kille är grym men det är allt, så var hans antecknigar inte mycket värda. Försökte att komma upp med bra svar så får se hur detta går. P.E idag var skojigt, vi seplade soccer. Sen på lucnh idag så har jag inte den efter Basic Art utan efter P.E eftersom att våra lektioner är kortare under fredagarna eftersom att vi slutar 2.15 istället för 3.30. Iaf så har jag B lunch under Frdagarna, så då sitter jga med ett helt annat gäng och bord... Jaaa, man sitter på samma plats vid samma bord med samma personer i vanliga fall. Men jag, bryter upp detta under fredaganra ovh setter mig med några andra. wooow, modigt!!
Ska för övrigt inte åka ner till Denver nästa fredag för ett track meet, så det är lite tråkigt men å andra sidan rätt bra med tanke på att jag har match på torsdagen med soccer och det innebär att jag bara går halvdag i skolan. Och Om jag ska på track meetet så är jag även borta hela fredagen. Det roliga med USA är ändå att man har samma schema varje dag och då om man gör någon sort innebär detta att man nästan alltid missar eftermiddagen under de dagar man har match. Mtacherna är varje vecka så det betyder att jag missar samma lektioner varje vecka, vilket jag tycker är lite dumt.
Lördagkväll åkte jag hem till en kille, men det sög så kom hem igen vid tio och då kom Rene och hämtade mig å vi frog till donkan och åt. Sen åkte jag hem igen.
Ooops, hann aldrig klart med dettta inlägg så jag fortsätter det helt enekelt nu. Spelade match i torsdags mog Junction, vi förlorade. Ni kan läsa allt om matchen på denna länk http://www.craigdailypress.com/news/2012/mar/10/mchs-girls-soccer-falls-1-0-season-opener/ där dom även nämner mitt namn en gång, coolt. Anyway, sen kom vi tillbaka runt 11 på kvällen så det blev rätt sent. Fredagen spenderade jag i skolan, sen efter skolan hade jag fotbollsträning utomhus för föfrst gången för i år. Marken var frysen och gräset vad gult å fult. Sen var det bajs över hela planen eftersom att det är fullt med rådjur överallt så dom hade skitit ner planen. Sen lördags åkte vi 6am från skolan till Delta för våran andra match, vi förlorade den med 0-2. sen åkte vi till ett mall och shoppade innan vi begav oss hemåt. Väl hemma chillade jag framför soffan hela kvällen. Idag, söndag, så städade jag mitt rum. Sen frågade mina vänenr mig om jag skulle hänga med till parken, vilket lät kul. Eftersom att jag brände sönder mitt ansikte i delta ( det är mycket varamare där än här) så tog jag mig cowboyhatt och då slog det mig att jag även måste ha en shorta, så gick all in med min cowgirl stil idag. lol

Kommentarer:

1 Anna:

Kul att läsa om dig i Craigs tidning :-)

2 Anna:

Kul att läsa om dig i Craigs tidning :-)

3 Elle:

Grattis på 18 års dagen :-)

Kommentera här: