påsk1

Söt värdbror jag har!

Kommentarer:

1 SANDRA DAGH:

Hej sötnos, jag hoppas verkligen att du kan hjälpa mig med det här men vi får väl se haha.



I alla fall, jag är 13 år just nu men planerar att åka till USA som utbytesstudent sista året på gymnasiet, alltså om 4 år eller vad det nu är.. så jag har dock ett tag kvar på mig osv. Men du, vet du hur det är med antagning osv? Hur vanligt är det att man INTE blir antagen & vilken organisation tycker DU att man ska vända sig till?



Kraam :D

2 SANDRA DAGH:

Åh men vad bra, så jag borde nog välja AFS? Är det förresten så att man också får vara med & bestämma en liten del över vilken delstat man vill åka till, alltså favoriten?



Och ja, jag hoppas verkligen att jag åker dit sista året, tror nog att det kommer bli så också, caaaan't wait lixom :D

Kommentera här: