Bättre sent...

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, så nu för jag väl göra ett långt inlägg istället!
Lördag så började vi dagen med att vi skulle äta frukost med laget på en restaurang kl 10.. eller det var iaf vad jag trodde. Vaknade upp kl 9 och kollar mobilen som ligger på övervåingen. Då har jag fått sms av dom i laget som säger att frukosten är kl 9! GREAT! duschar och gör mig i ordning så snabbt jag kan. Mina värdföräldar är inte hemma och det tar kanske 20min att gå till resturangen, går in i garaget och finner en cykel så jag trampar ditt så fort jag kan och tro det eller ej så kom jag bara 30min sent. Åt frulla och sen rullade laget vidare (i en bil.. cykeln fick åka i bilen också) till  cross countrylagets hemma "lopp" eller vad det nu kallas. En från MCHS vann för killarna och för tjejerna så kom en tjej tvåa så det var ganska bra gjort. En tjej erbjöd dig att gå mig mig hem så jag tog min cykel och så gick vi hem. Vid tre tiden drog jag på volleyball match men fick inte spela något eftersom jag inte tränat. Skulle iofs inte kunna spela heller så var glad att dom inte tvingade mig. Ringde min värdmamma när alla matcher var klara för att fråga om hon kan hämta mig. Till svar frågar hon var jag är... hon hade ingen aning om att jag ens hade match, yey. Aja Sen kom jag hem, bytte kläder och drog till en kompis hus där det var BBQ, gött!
Söndagen så vaknade jag upp ganska sent, försökte hitta något att äta till frulla med vi hade ingen mat så det fick bli äpple och kaffe. Kändes lite tråkigt eftersom att jag bara äter frukost liksom två gånger/vecka och då tycker jag att det är kul att äta något gott. Vid 3tiden åkte vi till barnkalas och spelade bowling. Kanonkul. Det var Hannah som är min värdbrorsas dotter som fyllde 5år. Vi var och firade henne i torsdags efter volleyballen också. Hon är superduper gullig. Efter edt åkte vi hem, jag plugagde lite sen gick jag och la mig.
Idag vakande jag upp alldelsen för sent. Stressade och stressade men nejnej. Hamade i rum 101.. attans! Vi hade vikarie idag och jag var helt ärligt 1meter från dörren när klockan ringde. Hon liksom blockade dörren för mig och sa att jag behövde gå till room 1o1. Där fick jag skriva en ursäkt varför jag var sen och sen skriva under. haha, kommer tillbaka till klassrumet efter 20min och då är det ett oförberätt prov som väntar. Bra start på dagen! Till lunch så drog vi till starbucks (som vi har gjort de 3senaste luncherna) och köpte kaffe. Känns väl inte så jättebra att bara dricka kaffe under en hel skoladag utan att äta något, menmen så gör alla andra och jag vill inte sticka ut. Fast dom kanske äter fruksot, vad vet jag. Var med på volleyballen idag men jag sög, big time. Hoppas jag kommer i form tills på torsdag för då spelar vi mot steamboat!!!!!

Kommentera här: