Hej verkligheten

Kanske var den värsta dagen på länge idag, lyckades grina under varje lektion. Så fort någon frågade om det bröt jag ihop, jag är 17 år, ensam i ett främmande land och har ingen aning om vars jag ska ta vägen. Under en lektion när jag hade lektion med C frågade han vad som hänt, berättade lite av historian sen gick jag grinandes från klassrummet.. Men, eftersom att han är så underbar så följde han efter och gav mig en låååång dunderkram.. När vi står där och kramas så säger rösten från högtalaren att det är gul lockdown på skolan.. Så då fick jag grinandes gå tillbaka till klassrumet, bad är oddsen liksom?!


Kommentarer:

1 Emma_kff:

2 emilie:

Puss pårej Frida! Du har folk som bryr sig i alla fall! (både där och hemma såklart!) Håll hoppet uppe så ska du se att allt fixar sig tids nog! Ta det lugnt.

Kommentera här: