Colorado

Mejlade min familj och går och imorse fick jag svar. Dom berättade lite grann om dom själva och skickade även några bilder. Dom verkar vara jättesportiga så det kommer nog passa mig. "We have 2 boats, a ski boat and a big cruiser for fishing and camping at big lakes" det låter ju bara sååå bra! Deras intressen är att åka vattenskidor, wakeboard, wakesurf och fiska på sommaren. På vintern är det skoter som gäller. Så jaa.. det känns toppen! Deras hus ligger längst upp i vänstra Colorado i ett samhälle(?) som heter Craig. Har ingen som helst aning hur många som bor där, men på skolan går det 700 elever. Det tar endas 3 minuter med bil från huset till skolan, vilker är perfekt om man ska vara med i någon sport.



Haha, skolan verkar vara ganska hård med tanke på att dom har en bulldog som djur för skolan.




Kommentarer:

1 EMMI - modeblogg:

- Tack så mycket Frida! Jag älskar "riktiga" kommentarer. Och kul med USA! :)

2 lovisa:

vad händer i helgen?:)

3 Ida:

Fett ball header :d

4 mariam:

Var gärna med på min Frågestund;)

5 Alexandra:

SV: åh vad roligt! :) självklart kan vi länka, länkar dig med en gång! :)

6 Emma:

Hej jag åker också till USA iår :) jag har dessutom fått placering som du! Jag ska bo i ohio :D länka? ha det bra! :D

7 Carolina:

sv: ja visst, självklart kan vi länka:) länkar dig direkt

8 Isa:

haha okej :D

Tur för mig att du hade en USA karta i ditt inlägg, hade just tänkt öppna google och söka upp colorado haha :D Våra delstater är tydligen grannar, så sött x)

9 Ane i Colorado:

Hei :-) jeg skal til samme sted som deg og din vertsmamma er min area representative. skal du gå på moffat county high-school ?

Kommentera här: