Vem är jag?

Har fortfarande inte fått något besked om jag kom med eller ej. Så jag har inte haft någon anleding att uppdatera. Skickade iväg en liten fråga till explarius när jag skulle få svar. Då sa dom att svarat var på väg hem till mig. Så hoppas att det kommer idag. :) Vill verkligen dra igång med processen på allvar nu.

haha, jo förresten hade tänkt hålla tyst om allt det här för mina nya klasskamrater eftersom att jag inte vill att alla ska veta, om jag nu ångrar mig eller något. Skulle nog bara bli massa jobbiga frågor och sånt. MEN som om jag kan hålla tyst om det..;P Igår fick många veta om det, och även min hemliga blogg kom till känna. Så hej Claudia!

Eftersom att det inte är så många som vet vem jag är så tänkte jag berätta lite om mig själv och jaa... du får helt enkelt se vart det spårar.

Jag är som jag har skrivit tidigare 16 år. Har precis börjat ettan på gymnasiet och ett program som heter Ledarskap. Det är en betendevetenskaplig linje och man kan bli Psykolog, Polis och typ allt man vill. Men den linjen kommer försvinna så jag får lite problem när jag kommer tillbaka från utbytesåret, eftersom att då har jag ingen linje jag kan fortsätta gå. :( Men jag får hoppas att det löser sig, för jag är ju inte den enda som går ettan som ska åka iväg. Så någon smart lösning lär det väl bli. Hade först funderat på att gå Media men då fick jag klara besked om att då skulle jag behöva gå om ettan, och det vill jag ju inte. Så hoppashoppas jag inte behöver det på den här linjen. Skolan jag går på heter Dragonskolan och har 2000 elever. Just nu är den under renovering och kommer bli en av sveriges modarnaste skolor.

Umeå som är den närmaste staden ligger ungefär tre mil ifrån mitt hus. Så det innebär att jag pratar lite brett och använder ord som he (hade tänkt att rada upp en drös med olika ord, men kommer inte på några fler). Det ordet är ett av dom bästa orden som finns. istället för att säga
 -Ställ boken där borta.
Så kan man bara säga
 - He boken där borta.
Så mycket lättare att säga. ( :

På fritiden så rider jag en gång i veckan, men utöver det så gör jag inte speciellt mycket. Har både spelat fotboll och hockey. Jag gillar idrott och funderar på att börja in någon sport i usa så att det bli lättare att träffa nya vänner. Plus så lär det ju behövas att jag rör på mig en hel del för att inte gå upp så mycket i vikt;D Har ni några knep som ni tänker ta till för att undvika att lägga på er så mycket under året så får ni gärna dela med er av dom!

Om ni har några frågor eller så, så är det bara att fråga på! (: Tack å hej.

Kommentarer:

1 Eira:

Yes! Det skall du också ser jag :D Det kan vi absolut. Länkar dig nu :)

Kram

2 maja:

haha, jag gillar inte läsk och hamburgare så jag hoppas att det kommer hjälpa mig lite (;

3 Eira:

Hade aldrig kunnat hålla tyst om det för folk. Tror de allra flesta är riktigt trötta på mig just nu haha. De kommer nog tycka att det blir skönt att bli av med mig haha ;D

Din inriktning lät väldigt intressant :D

4 nicole:

åh herregud ja.. min linje finns inte heller kvar när jag kommer hem.. Så jävla segt, har inte äns fått svar på om jag kan börja med 95:orna ändå.. skitjobbigt är det :O

5 Sanna:

Re: Ja ELLER HUR, VISST ÄR VI :D

6 Lo:

det är så jäkla tradigt att vänta på bekräftelsen men det är totally worth it though!

7 IsaaaaaaaaaaaaaaaAaa:

Måste vara asjobbit att vänta på besked då alla andra nästan är klara med sina sprutor och saker o:

Min linje tar de inte in någon till nästa år så jag blir utan klass, men skolan lovade fixa det på något sätt så jag får antagligen fortsätta med min nuvarandre klass fast jag missar hela 2:an :o Men iaf i min skola har jag rätt att ta 1 års paus från studierna så skolan blir skyldig att hitta på en lösning. :)

8 MLI - husägare och barnlängtan:

vars bor du nu?

Kommentera här: