Utbytesstudent

Hejhopp! Livet leeeeker.. Nu åker alla utbytesstudenter iväg, NÄSTA GÅNG ÄR DET MIN TUR. Kommer nog bli grymt kul!! Skulle vara rätt skönt att hamna typ i Arizona eller nått såntdär varmt ställe, kanske kalifornien. Fast som min mor jämt säger - familjen är det viktigaste! Antar att hon har rätt. Den svenska sommaren är igen hitt, just nu öser regnet ner och det är kallt, en perfekt dag att drömma sig bort om hur det kommer bli. Även fats man inte ska ha så höga förväntingar om familjern, placeringen osv är det svårt att låta bli. Jag vill så gärna att det ska bli en bra år. :D

Förresten så har jag börjat överväga att ta en annan organisation eftersom att det verkar hände så lite hos AFS. Deras hemsida har inte uppdaterats med något om att man kan anmäla sig än eller något medan dom flesta andra organisationer redan har tagit in utbytesstudenter till 11/12. Vi får väl se hur det bli.



Jo förresten det här kommer bli min nya header!! Sjukt snygg tycker jag själv att den är. Det är Josef Holmgren som har gjort den. (=

Kommentarer:

1 bella:

Gud vad kul att du också ska åka :D

vart vill du hamna då??

2 Sofie:

Skal også til USA neste år :D

Kommentera här: