Min önskelista

Hej! 
 
Idag är det Söndag. 30 grader och sol utomhus. Fredde och jag har precis kommit hem från att ha varit på söndagsmarknaden och mataffären. På marknaden hittade vi inget roligt att köpa. Men det fanns flera matställen där så tror vi går dit nästa söndag och äter. 
 
Jag har fått ett nytt jobb, som städare. Det är ett helt okej jobb där jag städar folks hem. Man får betalt i kontanter så varje vecka träffar man chefen där man får räkna pengarna i sitt kuvert. Fredrik jobbar fortfarnade med att tömma containers. Han håller på hitta nytt jobb då vi måste börja sälja bilen snart. För tillfället behöver Fredde bilen för att ta sig till jobbet och utan bil tar han sig ej dit. Just nu är det ändå för varmt för att sälja bilen. Den har ju ingen AC så bäst att sälja när det inte är så varmt ute.. hehe. 
 
Igår gick vi ute och hade picknick längs med Yarra river. Det var en helt underbar kväll med vacker väder och mysig solnedgång. Dom hade även en eldshow längs med vattnet vilket var lite coolt. Snart är det min födelsedag. Här har ni min önskelista mamma och pappa
 
FRIDAS ÖNSKELISTA 2019!!! 
1. Häst + stall
2. Kanin + kaninbur
3. Barbiedocka + barbiehus
4. Airpods
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Det blir svårt att uppfylla din högsta önskan , tyvärr .
Får fundera om det blir nr 2 eller 3 :)

2 Ann-Louise:

Jag kan fixa 3an😀❤️

Kommentera här: