Massa grattis

Hallåj! 
 
Förrförra helgen var det tivoli i parken. Vi gick dit på måndagen eftersom vi hade labour day så vi var lediga från våra jobb. Vi åkte min favoritkarusell och sen spelade vi basket för att kunna vinna priser. Jag satte basketbollen i korgen så jag vann ett gosedjur. Sune heter han och han bor nu ovanför vår säng. 
 
Förra helgen fyllde jag år. Grattis till mig. Då gick vi ut på lördagen till Crown complexet. Först gick vi på en restaurang och drack goda drinkar och mat. Efter det gick vi in till en utav barerna. Var jättetrevlig kväll och vi avslutade med att spela bort lite pengar i kasiont innan vi gick hem. 
 
I helgen fyllde Fredrik år. Grattis till honom, hela 29 år! Han var ledig på sin födelsedag men jag jobbade fram till 17. Då tog jag tåget hem men då var det fel på tågrälsen så man fick ta buss vissa delar av stäckan, så var hemma efter åtta på kvällen. Sen gick jag och sov så Fredrik tyckte nog inte jag var så rolig på hans födelsedag. Igår var vi och shoppade på DTO. Jag fick mig ett par nya skor och lite kläder. Vi tog även en öl påvägen hem längst med vattnet. Idag har vi inte gjort så mycket. Åt pannkakor till lunch och sen gick vi ut på en promenad. Vi båda har rätt fysiska jobb så skönt att hinna vila upp kroppen på helgen. 
 
Här kommer lite bilder. Sune är en riktig linslus!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: