I'll be ridin' shotgun underneath the hot sun

Hej 2019!
 
Vilken start på det nya året. Mamma och pappa kom till australien och häslade på i 3 veckor. Vi hann med jättemycket. Melbourne, Great ocean road, Kangaroo Island, Palm cove, Port Douglas,  ex-cyclonen penny, Townsville och Airlie Beach. 
 
Innan vi mötte upp mina föräldrar körde vi från Mission Beach ner till Melbourne. Det var en körning på ca.4000 km. Utan AC och 30+ utanför var hela resan som en enda stor bastu. Vi hann bo i husvagn, se skogsbränder och upptäcka Sydney. 
 
 
 
 
Nu är vi i Melbourne där vi hade tänkt hitta oss ett jobb. Efter två månader utan inkomst börjar reskassan sina. Om jag ska vara ärlig så var det just söka jobb jag skulle göra när jag satte mig vid datorn. Men det är såååå tråkigt. Vad vill jag ens jobba med? Har ingen aning. Det får bli morgondagens bekymmer! HEJSANSVEJSAN! 
 

Kommentarer:

1 Lars:

Tack för 3 härliga veckor.
Lars

2 Anna:

Ni har verkligen hunnit se mycket av Australien. Vi är så nöjda med vår resa tillsammans med er!

Kommentera här: