Dunedin

Mycket har hänt sedan sist jag skrev.I Paihia träffade jag två stycken killar som precis köpt en van. Så jag följde med dom och vi reste runt lite i NZ. Först åkte vi till Reglan och bodde på en sjukt grym camping för att sedan åka hamilton, rotarua, taupo och sedan tillbaka till Auckland. 
 
Där sepnderade jag några dagar med min gamla världfamilj och jag fick även fira jul där- himla trevligt. På julaftoneftermiddagen så kom min familj hit och vi började en tre veckors lång semester. 
 
Från Auckland, taupo, rotarua, napier, Paiha, greymouth, fox/franz glacier. queenstown, dunedin och christchurch.
Jag passade på att hoppa fallskärm, jetboat, värlends strösta swing, bangy, sandbording, surfing, kayaking, såg albatrosser, pingvinder och himla många fina landskap.  
 
Väl tillbaka i Auckland tog jag planet tillbaka till Dunedin där jag nu jobbar på ett hostel. Är värkligen helt förälskad i den här staden som förövrigt är den stad som ligger längst ifrån sverige!! 
 
Bor i ett staffdorm med massa sköna människor och vi har blivit som en liten familj. Middagar, filmkvällar och massa annat trevligt.
 
u
 
 
Hoppas ni har det bra i Sverige för jag har det i alla fall rätt så bra! 
Cheers 

Kommentera här: