Wow!

Hej hopp, 
 
För två veckor sedan flyttade ajg in på hostel. Mötte direkt en tjej från danmark som också sagt upp sig som au pair och skulle istället för att stanna här åka hem till danmark istället. Det var rätt komiskt att hon var den första personen jag träffade direkt när jag kom dit. Hostel var kul, delade rum med 12 pers och fick så otroligt många ny vänner. Tror min vecka på hostel har varit den mest spännande tiden under hela min vistelse i NZ. I Söndags blev jag upplockad av min nya familj, en kille från Indien och en kille från Korea. As sköna typer som jag alltså ska jobba och bo med ett tag framöver. 
 
Så efter det hämtade upp mig åkte vi till Taupo, en liten stad vid en stor sjö. Är svinfint här!!! Vi bor i ett hur precis vid vattnet och imorgon flyttar vi till Napier.
 
 
 
 

Kommentera här: