Paihia

Receptionist, vilket underbart jobb! Förra veckan tog jag mitt resväskanoch begav mig till paihia! 


Här jobbar jag som receptionist på hostel jag bor på. Är jättefint här, varje dag är det sol. Stranden ligger vid hostelet och anläggningen har både pool och spa + tennisplaner. 

Här kommer människor från hela nz för att festa. Måndag till söndag är bara fest fest fest! Skulle beskriva det som en partyort där alla åker för att ha kul. Nu tillrxempel så kom jag precis hem från stranden efter att ha badat. Finns ingen donken här så efter clubben så går alla till stranden och spelar gitarr och badar! 



Man blir också väldigt brun här, alltid 25 grader plus sol så jag klagt inte! 

Jobbar måndag till fredag 5-9 så verket dag har jag tid till att bara hänga på stranden och bara ha de gött. Nu måste jag sova så jag orkar med stranden imorgon. Ses! 
 

Kommentera här: