Bilder USA 2013

 
Åkte med min första värdfamilj och åkte lite bräda och vettenskidor, även om jag inte har gjort det på ett helt år så var det fan det bästa någonsin- och jag kunde fortfarande! Min första värdfamilj trivs jag jättebra med och det var roligt att även överraska dem lite också. 
 
 
 
Åkte på dejt och sköt vapen med en kille som jag träffade på nyår när jag bode i usa. Sen åkte vi hem till honom och drack mer öl och såg film. Jävligt nice med dejt alltså! Varför har vi inte det i sverige på samma sätt? 
 
 
Värdbrorsan är 16 år fyllda, fått körkort och en ny truck! Win
 
Standrafrukost med Ane hemma hos min värdfamilj, Det är prefekt nu när vi båda har tagit körkort och vi fick låna vår värdfamiljers bilar så det var jävligt smidigt!
 
40 grader och brännande sol så begav vi oss ut i floden för att flyta lite, älskade Brenna!
 
Bokade lyxhotell i NYC med view över Central park, fan optimalt! 
 
Såklart begav oss ane och jag ut på äventyr med bil, åke till några städer som ligger nån timme ifrån oss och åt mat och shoppade. 
 
Många utekvällar med min värdfamilj, även fast jag inte längre bor där så bahandalde dom mig som förut. Alltså, dom bjöd på PRECIS ALLT! mat, hus och bensin! win
 
Craig ligger ungefr 2-3 km över havsytan och det är svinvarmt där under somamren. ¤0 grader varje dag jag var där så 100 i solskyddsfaktor blev standrad. 
 
En aning bakis så klarade vi oss även igenom flygresan till NYC! 
Passade även på att hänga lite med Colten, älskar den killen alltså! 
 
Billigt å bra att fixa naglaran, man vill ju va på topp!
 
Givetvis åkte vi en hel del också ut för att käka frukost, inget går upp mot äkta amerikans frulle!
 
 
Bästa Lupe och Johnny!!
Vadå bakis???
 
 
Åkte även till Elkhead med min värdfamilj och hennes kompisar, han som står upp är också hennes nya man! 
 
Drog och flöt på rivern med min värdfamilj också, där flöt vi i 4h... kan säga att jag var rätt bränd när vi kom hem!
 
Fläskade på med Ane och gjorde det bästa av situationen på Walmart. 
 
 
Brenna och Kelly, vilka lirare!
 
Hejdå fest för mig och Ane, blev rätt full. Ane också, Höll på missa flyget och det var kaos dagen efter då vi skulle åka vid 4 tiden på morgonen! hahah berättar historen om det i nästa inlägg!
Shaye lär en gris att gå fint... okeeej
 

Kommentera här: