Ny klasser, nya möjligheter

Hejhej, jag vet vad styckindelning är med när man glömmer rubrik och inlägget inte publiceras så försvinner alla mellanrum. Anyway, killen från Turkmenistan har blivit hemskickad... Stackare! Nu är det bara jag och Ane kvar. Vi har bytt klasser och efter många om å men bytta jag till några svåra klasser. Mitt schema ser ut såhär;
1. Speech for everyday living
2. Us history
3. Criminology
4. Basic art
5. Lifetime activities
6. Weightlifting
7. English
Så, som jag sa tidigare är varje lektion 55min lång och man har samma schema varje dag. 1 där ska man hålla 7 tal inför klassen som filmas och sedan så analyserar klassen allas tal. Kommer säkerligen vara en givande klass. 2 har jag den här terminen med en annan lärare än förra semestern. Jag har nu killen som tog mina senior pics. 3 får man lära sig om brottslingar och hur dom tänker. Det är också rätt intressant, vi har sittplacering i den klassen och idag när jag skulle gå så lämnade min granne en lapp på mitt bord där det stod "any chance I could treat you for dinner tomorrow night? # let me know". Så jag smsade honom till svar "that's cute, but no!:(". Trot det blir lite stelt på måndag. 4 ska man bara lära sig måla, just nu ritar vi en gubbe upp å ner.. Rätt najs! 5 är P.E och det är som förra året. 6 har jag nu tillsammans med Ane så vi ska komma i form till Hawaii. 7 har jag fortfarande tsm med KP, alltså min xvärdbrorsa. Ja det är allt, ikväll kanske jag ska ut med en kille jag har smsar lite med.. Han kom fram efter skolan idag och frågade om vi skulle hitta på något, wellwell har ju Inge bättre för mig.


Kommentera här: