6 månader sen sist vi sågs

hallå, 
 
Bloggen har inte blivit uppdaterad så mycket på senaste tiden eftersom, jaa, jag är hemma i sverige igen. Men lite nyheter har jag allt att berätta för ett troga läsare. För ungefär en månad sen kom jag hem och hade fått post från USAAA! Inge vanligt brev var det, utan ett handskrivet brev från US Marine Corps. Min kompis Zach som började tjänstgöra där efter high school har alltså varit supersöt och skickat mig ett brev. Han skrev lite om vad han hade gjort sen sist vi snackade och hur mycket han saknade mig. Han är ju bara för söt!! 
 
Vet även av att Brenna har skcikaat ett packet till mig för en vecka sen, så hoppas det kommer snart! Har ingen aning om vad det är i, men jag hade en önskan om att få en likadan tshirt som hon och Delaney har. Haha, dom är så roliga, hängde en hel del med dom på slutet och dom är hur sköna som helst. Nu har dom fått nå ryck så dom har bara lama tshirts hela tiden men töntiga tryck. Känner mig lite utanför när inte jag också har en sån så nu hoppas jag det är en lame tshirt jag får! :D 
 
Skypade även med Lupe för några helger sedan, han är ju på college nu! Vilken lyx, han och mason som är bsta vänner delar rum och haha jag tror inte det är bra idé alls. Känndes verkligen kul att prata med dom, allt är sig likt. Det finns ju vissa vänner det alltid blir stelt med om man inte träffats på länge, men sen har man även vänner som det inte ens känns som man inte pratat med på ett tag, och Lupe är en av dom. Jag skulle lika gärna bara kunnit sitta i mitt hus i Craig och skypa med dom liksom. 
 
Saknar usa så sjuuukt mycket. 

Kommentera här: