Tiden rinner iväg

Idag har jag varit i USA precis 1 månad, känns som om jag just kom hit! Idag var andra dagen på high school, gick inte fel något idag som tur var. :) Dagen började med att vi fick läxa på att skriva en rapport om en entreprenör tills på torsdag. Dagen flöt på ganska bra, killen som gav mig arbandet igår var ganska på idag och ville ha mitt nummer osv... otur att jag inte vet vad mitt nummer är, heheh! Bytte även study hall mot styrkelyyftning. YEY alltså nu ser det ut som jag komemr ha 4h idrott varje dag, det kanske hjälper mig från att gå upp i vikt;P På idrotten måste man ha skolans t-shirt och shorts. Så idag efter jag hade avrit och kolat på en volleyballmatch så åkte jag och min vmamma och fixade det. Ser för övrigt ut som lunchen kan bli ett orosmoment framöver, Ane som också är utbytesstudent kanske ska byta lunchtid pga av att hennes lärare vill ha A lunchen, och nu har båda B lunchen! dfghjkllffghjktyuiooiuyuio.... usch! Men aja, det löser sig nog, alla är så snälla. :)
På baken på shortsen står det BULLDOGS med feta blå bokstäver!

Kommentera här: