Invigning, yey!

Hejsan! Som ni ser så har jag precis startat min alldelens egna blogg. Här hade jag tänkt skriva om mina tankar innan och under mitt utbytesår i USA som jag funderar på att åka 2011/2012. Har dock inte anmält mig än eftersom att jag hade tänkt att åka med AFS och dom tar tydligen inte emot anmälningar än.

Såå.. då kan jag börja med att berätta lite om mig själv. Jag är 16år och ska precis börja gymnasiet till hösten, så då beger jag mig alltså till USA efter ettan. Jag hoppas verkligen att det här året går fort, vill åka iväg nuuuu! :D Hela idén med att åka som utbytesstudent fick jag bara en dag för ett år sedan, vet inte riktigt vars den kom ifrån. Men jag började kolla upp vad en utlandsvistelse skulle innebära, ju mer jag läste så visste jag att det var något jag skulle vilja göra. Så nu sitter jag här ett år senare och har fortfarande samma dröm. Fast vill jag verkligen lämna allt i sverige, familjen och vännerna för att tillbringa 10 månader i ett helt nytt land med en helt ny familj? Nu är svaret ett givet JAAA men vem vet, jag kanske ångrar mig i sista sekunden.

Ska försöka uppdatara bloggen så fort något nytt händer, dock kan det nog ta ett tag.

Kommentera här: