Auckland

 
Jag är ju så himla impulsiv tjej så det finns inte. Sa upp mig från jobbet för någon vecka sedan och tog mitt pick och pack och drog från Wanganui back to auckland! Dagen efter började jag ett nytt jobb som jag kom fram till inte heller var för mig så nu är jag arbetslös och mår som en kung. 
 
Har hängt på stranden, druckit kaffe och bara varit. Bor på ett hostel nu där nästan ingen jobbar så varje dag känns som lördag. 
 
Igår gick jag på dejt, har verkligen glömt hur himla kul det faktiskt är att bli bjuden på dejt. Sist var i usa förra sommaren. Då sköt jag vapen och drack öl. Den här gången var det bara öl och prommenad next to the beach. 
 
Juste, i förrgår träffade jag en snubbe som lärde mig att paddleboardning. Kanske bland det roligaste jag gjort! 
 
 
 
 

Kommentera här: