Fjällen











I helgen har jag haft lite kvalitetid med min kära bror. Vi åkte upp till stugan i fjällen där vi passade på att fjällvandra och fiska. Nu är det faktiskt bara två veckor kvar tills jag åker. Mår dåligt då jag tänker på det eftersom jag inte hunnit fixa så mycket än. Har verkligen ingen ork till att göra saker efter jobbet, vill bara glo på tv och slappa. Men i veckan måste jag ta tag i allt. 

Men himla kul kommer det allt bli att få åka iväg ett år. Vardagen här i Umeå är nog inget för mig. Måste ha lite mer äventyr i tillvaron för att trivas! 

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer:

1 Cecilia Andersson:

wow wow wow. au pair i nya zeeland? det är ju bara föööör vackert där! vart bor du i nz? kram

fjällen såg också bra mysigt ut, sommartid!

2 Robex Lundgren:

finna bilder

3 william:

vackert:D

4 Ronja:

Åh vad roligt! Hittade hit av en slump, men älskar att läsa om när folk är ute på äventyr!! Hoppas du får en trevlig resa till NZ! kram

5 missilii:

Sjukt fina bilder :D

6 Johanna E:

Underbara svenska natur!! Finns inget bättre! <3

Kommentera här: