Hot springs.. Almost

Sitter å äter cheese sticks nu. Kanske det bästa jag vet, mums! Så minns inte när jag senast uppdatarade men igår var jag på basketboll match efter skolan å sen åkte jag å bowla. Idag sov jag hela dagen, för jag är rätt så sjuk.. Ont i halsen osv. Men sen kom jag på den smarta iden att jag skulle åka till the hot springs iaf på kvällen fast jag var sjuk. Men när vi åkte dit så ringde de som hade åkt lite tidigare å sa att det var stängt. Det var flera bilar med bara tvåhjulsdrift som hade krockat när dom försökte köra upp för berget, så de hade stängt stället för kvällen. Så vi drog å åt istället. Sen åkte vi hem å ni är det filmdags. Haha just, allt här är som man föreställt sig. Killen jag liksom har börjat dejta sa idag "Frida, My parents wants to meet you!" urk tänkte jag och het plötsligt blev det hela så seriöst. Hatar uppgjorda träffar, det blir bara en sån big deal liksom. Aja ill survive.


Kommentera här: