Hawaiiii bby

Tjenix, åkte nyss till Walmart för att köpa lite småsaker till Hawaii.. hittade även en bikini där vilket var tu eftersom att jag itne har en. Men den är inte specieltl snygg elelr nått men bättre än ingenting i guess. Måste kliva upp kl 3 inatt vilket är om sex h och jag har precis slängt in min första last av kläder i tättmaskinen så känner på mig att detta kommer bli en lång natt. vettefan vad jag ska ta med mig riktigt, känns som detta r kaos. Det är iofs bar en veckaj ag ska vara borta men vafan har ingen aing om vad jag ska packa och alla mina kläder känns så jävla fula så blir bara less. Aja nu ska jag fortsätta med att packa. Måste även ringa Ane och höra om lite småsaker. Hörs i Hawaii!!!!

Kommentarer:

1 mormor:

Hej Frida! Jätteroligt och intressant att läsa och se hur du har det. Vi läser varje dag (även när det inte är dagsaktuellt). Ha det nu så bra nu på din "semester".

Mormor o morfar!!!

Kommentera här: