Tre månader

Laddade uoo några bilder, idag är det tre, TRE månader sen jag lämnade sverige. Det har inte varit i närheten av så svårt, jobbigt eller påfrestande som jag trode det skulle vara att lämna allt. Iaf idag hade jag byob och vi var i computerlabbet, det var kul. Jobbade nada.. hehe som ni kanske hör på videon i förra inlägget så tyckte min vikarie att vi hade lite för kul för att jobba med våran business plan, det var ju för att vi inte gjorde något. Därför har jag suttit och skrivit några sider ikäll, yey, det är due date på fredag och jag har totalt 5sidor på min business och man behöver 30sidor i slutet av semestern. Vad men hände? Jo en tjej som är senior gjorde slut med sin pojkvän över en handskriven lapp på en lektionen. Hade styrkelyftning idag och ddet var kondition, mina ben är döööda.  hahah igår när vi hade styrkelyftning så gjorde vi squats, haha och eftersom att vi har test nästa vecka så tänkte vi att vi lstar på så många pounds man behöver kunna göra tills testet, hahaha sen när jag böjer knäna inser jag att det här kommer gå åt helvete. Tjejen som ska passa mig står och snackar med några och jag liskom "heeelp, heeeelp!" hhahah sen inser hon det och liksom förösker hjälpa mig men hahah, det var försent, jag ramlade och fick alla vikter över mig. haha det var skitkul, för jag gjorde ändå inte illa mig x)
Fick mina senior kläder igår också, så det är rätt nice!
Igår skrapade vi undersidan av bilden två, ja två gånger under lunchen. Alla skrattade och tyckte det var kul, själv så tänkte jga bara wow, om det var ming bil skulle jag bli ganska ledsen + så var det en ny bil som hon fick i helgen. Sen idag så gör vi samma sak, fats med en anna bil och en annan förare. Ojojoj, hoppa jag kommer överlevande härifrån. Dom kör som galningar;P
Jaja, godnatt USA och godmorgon Sverige!
Btw mamma så ställer vi klockan här i helgen, så då återgår det till att bli 8h tidskillnad!

Kommentarer:

1 paper writing:

In my opinion your parents look really pleased to receive this letter!

Kommentera här: