96orna får klara sig utan mig!

Min syo har inte riktigt kunnat svara på frågan om hur det kommer bli med skolan när jag kommer tillbaka. Vill ju verkligen inte behöva gå om ettan, känns ganska tungt. Så då mejlade jag till utbildningsdepartementet och idag fick jag svar.



Som ni ser så står det att jag INTE ska behöva börja om. Fattar ni hur glad jag är just nu?!?! Hoppas verkligen att det stämmer bara.. haha, annars kommer jag bli skitledsen när jag kommer hem och det visar sig att jag måste börja om. x)

Jag har ju glömt bort att nämna vilken organisation jag fick, men jag fick ICES. Dom verkar vara bra, iaf när jag spanade in deras hemsida. Fick höra av Explorius att det var bra att jag fick göra SLEPtestet så tidigt, då kan dom börja gå igenom min ansökan.


 


Ni kan ju förresten bli vän med mig på facebook om ni vill. Är ju inte så många som heter samma namn som mig, så ni lär väl hitta mig. (:

 

Kommentarer:

1 louise:

okej, länkar dig nu med! jo, för att jag ville byta namn, kännde inte för att heta mitt gammla, eftersom min blogg inte bara är till för usa helt enkelt :D

2 Nettan:

Vadå behöver man inte gå om det året man är i USA? :s Jag funderar på att åka iväg och har hört att man måste gå om det året.

3 nettan:

sv: Aha :D Det låter ju bra.

4 Anonym:

vaaaaa du menar väl att du ska få börja tvåan tsm med din klass ist för ettan med 96orna? :o

5 TUVA ALICIA - MODEBLOGG:

Skönt, för det vore helt SJUKT om du skulle bli tvungen att gå om ettan! (e i samma sits som dig, fast då min SYV bara har sagt att jag inte behöver gå om ETTAN, men det visade ju lösa sig för dig iaf :) )



SV: Åh, tack så mycket fina du! :D Sådana ord gör en glad :D

6 Isa:

ååå vad skönt! Jobbigt att tänka på vad som händer efter USA ><' önskar man kunde stanna hela livet där typ! haha :D



+ Jag lägger till dig på facebook :3

7 Jojo:

Hej, jag ska också åka till USA som utbytesstudent i sommar, lust att länka varandra? :)

8 ewelina:

jag undrar vad som skiljer de åt.. jag fick ISE

jag har hört att man typ inte får ha pojkvänner för de - haha jobbigt om man hittar värsta kärleken >.<



förövrigt har jag frågestund på min blogg nu :)

9 Matilda:

Hej! Nu byter jag blogg till http://matildaperidot.blogg.se!

Så om du har lust att ändra din länk till mig, så länkar jag dig gärna på min nya blogg! :)

Kram, kram

10 Katt:

åh vad bra att du verkligen tog reda på det frånutbildningsdepartementet. Du skulle inte vilja lägga upp allt det??

sneela? för rotary var på min skola o snackade och sa just att man var tcungen att börja om. hell no! kolla in min blogg om du vill också ;)

kram

11 Isabella Torle:

Är det sant? :D

Jag kommer antagligen åka som utbytesstudent i gymnasiet men är osäker om jag vill eftersom jag trodde att man var tvungen att gå alla tre år i sverige ändå vilket jag tyckte var sjukt onödigt!

Vilken organisation ska du åka med? :)



Kram Isabella

Kommentera här: