hej

i fredags flyttade jag in till min nya familj, de bor pa en ranch sa vi har hastar utanfor huset, mysigt. Sen har de tre hundar, en liten, en medel och en stor. Den stora hunden har bara 3 ben och ar superost! Harfatt flytta in i dotterns rum for hon ar pa college och kommer bara hem ibalnd. Jag har fatt en lillebror pa kopet ocksa, han ar nagar ar yngre an mig, sen en mamma och en pappa. HArmitt eget badrum ocksa och det ar supernice. Kommer nu fa aka skolbuss hem fran skoln eftersom att vi bor utanfor Craig, men det gor inget. Forut gick jag hem sa eftersom jag ar lat foredrsr jag anda att ta bussen aven fast det tar langre tid:p Horsomsagtborja springa trac, det ar traning tre ganger i veckan. Det ar askul, en kille som springer med oss vann state i springning nyss sa han ar skitbra. Skolan gar val sadar, ska snartvalja kurser tills natsa semester, tanka sig attdet radan gatt ett halvar snart. For ovrigt sa hander det inte sa mycket. Alla vanliga sjalar kan ju skicka lite julklappar till mig, hheheeh, vill inte sitta pa julafton och bara ha ett packet att oppna.. Kommer lagga upp addressen som ni kan skcika till pa bloggen sa fort jag vet det. =)

Kommentarer:

1 Tomtemor:

Ja, Tomten behöver din nya adressen så fort som möjligt:-)

2 Carolina:

Hej! tycker din blogg är jättfin verkade ta lite stopp efter att du bytte familj, blev nästan lite rädd att du tänkte åka hem men lycka till med allt kram!

Kommentera här: