88 dagar ÄNTLIGEN!

I onsdags blev jag äntligen klar med mina 88 dagar av farmjobb. Känns helt underbart att veta att jag har möjlighet att stanna ett år till i Australien om jag vill. Jag har även fått byta team på jobbet till pre-pack. Så nu har jag lite mer varierande jobb än förut, vilket är prefekt då vi ska stanna kvar på farmen i 3-4 veckor till. Här är förresten en video från jobbet. 
 
Det har även börjat bli lite varmare här nu. Ligger runt 30 på dagarna och på nätterna runt 25 grader. Säsongen för jellyfish har också börjat närma sig. Om två veckor kommer vi nog inte kunna bada i havet här. Så det blir perfekt att vi åker söderut. 
 
HEJ DÅ!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Peter:

Hejsan! Video snutten gav en bra bild av ert jobb :)
Ni vill väl inte bli kvar ett år till.....
Sköt om er!

2 Anna:

Skönt att ni gjort era 88 dagar men ser helst att ni kommer hem efter 1 år :)

Kommentera här: