Lång historia

Igår, onsdag, hade vi vår fotbolls avslutning. Vi började det hela med att vi fick fika i matsalen och vi sneriors hade bilder på oss uppsatta runt om i matsalen. Vi fikade ochhade det bra i ca 30 min, sen förflyttade sig alla till aulan där tränarna stog upp på scenen. Vi fick deplom för att ha deltagit i fotboll det här året. Jag blev utnämn till bästa passer, bästa dribblaren och någonting mer som jag inte komemr ihåg. Sen hade vi fått rösta på vår lagkamrater tidigare om vem som var vad, så jag vann för bästa skadan. Som pris för det fick jag ett packet med massa färgfyllda plåster. Lyckades även spela tillräckligt många matcher för att få ett märke för det, vilket var kul!! Eftersom att jag är senior så fick vi även ett speciellt present från tränarna. Det var en bok där alla i laget hade skrivit några snälla ord om en. Kommer bli suoerkul att ha kvar det sedan. Insåg när jag läste igenom det att jag verkligen kommer sakna alla! Det var även ett armband som var sjukt fint, tror det var rätt dyrt också för det var i en lyxig låda osv. Så det ska jag ta väl vara på!
Förra torsdagen var det senior day, vilket betyder att alla seniors blir hedrde under matchen typ. i halvleken fick vi gå ut på planen medans en av tränarena höll ett tal om var å en av oss medan vi gick med en blomma till våra föräldrar. väl framme där överraskade dom med att min värdbror höll ett tal om mig och sen kom han ut på planen med blommor till mig. Sjukt kul!!=)
Sitter just nu ute i solen och chillar. dock är det litee för varmt för mig, runt 30 grader närmare bestämt! Det är lite annat än vad umeå har att erbjuda just nu. Imorgon så åker jag till doktorn igen klockan 9 för att ta bort bandaget vilket komemer bli grymt skönt. Idag är det även bara 13 dagar kvar tills jag får träffa mina föräldrar. Kommer ändå bli grymt kul alltså.
Så där ser mitt ben ut just nu. Ett stort skydd för att hålla benet så stilla som möjligt. Så kommer det även vara på semestern när min familj kommer hit, visst jag kommer ha ett annan skena. Men det komemr bli på kryckor och med en skena. Men vafan, kommer ändå bli sjukt roligt alltå. Vi ska åka till San fransisco och New York så det kommer blo toppen! Nu är en storm visst påväg in över Craig, började blåsa som bara den nu. Bäst att sluta nu och gå och fortsätta med tv tittandet. =) Och förresten så uttryckte jag mig ltie klumpigt i förra inlägget. Jag har alltså inte flytatt tillbaka till min gamla värdfamilj utan jag stannade där under några dagar för att min familj åkte för att se min värdsyrra springa track. =) Men nu är jag tillbaka, så allt är i sin ordning!

Kommentarer:

1 Anonym:

Du kommer även att få träffa mig, det verkar du inte längta till..... / världens bästa storebror

Kommentera här: