doc

åkte till doktorn i morse, efter en lång väntan så fick jag äntligen träffa honom och ta bort stygnen osv. Man kan knappt se mina ärr så jag blev sjukt glad över det. :) Han berättade också att det här kommer bli en tuff resa för mig, för att han ska kunna se resultat och se så att allt fungerar som det ska så måste jag ta det här på alvar och verkligen säga som han säger. Känner mig rätt så taggad på det här ändå även fast han sa att det kommer göra ont /;
fFick min nya skena som jag ska änvända, yey! Måste även använda strumpan för tre veckor så det suger! ;P Men  kan iaf ta dushar nu, lol!
Ska åka till sjukgymnasten varje dag och det betyder att jag kommer missa skolan ännu mer, vilket är lite synd. För att jag få graduata så kan jag inte få ett F i något ämne. HAr bara en klass som jag har ett svagt C i och det är engeska.. det är även i detta ämne som jag kommer missa varje dag. Fast att tillägga är ju att läraren är sonen till min förra världfamilj så min xvärdmamma kan nog snacka med han! ;D
Behöver även bara ha mina kryckor i en vecka till, sen ska jag bra änvända en krycka för en vecka och sen är jag fri.... om alt går som planerat! :D Är superglad!
Efter alla besök idag så åkte vi till donken och åt frulla, perfekt start på dagen! Nu ska jag bara chilla hemma och göra lite läxa. Ikväll kanske jag drar på bio, återstår att se!

Kommentera här: