Yeah senior!

Tänkte att ett skriftligt uppdataernde skulle vara trevligt också, so here we go. I lördags hade jag mitt första track meet, och för alla som inte vet vad det är så är det fridrott. vilket innebar att jag behövde kliva upp 3 på lördagmorgonen för bussen lämnade skolan klockan 4.45am. Väl framme i Delta så värmde vi upp som et team och sedan chilalde vi i tältet tills det var våran tur. Jag var ensam fårn mitt lag att sprinag 100m, så jag var rätt nervös hade ingen aining om när jag skulle böjra värmaupp osv, men det fanns några vänliga själar som hjälpte mig ut. Jag kom 1 i mitt hit för 100 meter, vilket var bra för att vara första gpngen. Jg tävlade dock i hit nr 5 av 10 så det var väl inte jättesnabba personer jag tävlade emot. Sen på 200 meter bar jag i hit 6. Där kom jag två i mitt hit vilket också var kul, trodde jag skulle dö för 200 meter är ändå en rätt så lång stäcka. Min värdmamma var och kollade på och även min extra värdmamma, vilket är Anes värdmor. Hon var den som tog bilderna på mig i förra inlägget. Sen åkte jag hem med min värdfamilj. Södagen städade jag mitt rum, damsög för andra gången sen jag kom hit. Rätt äckligt med tanke på att jag har massa möss som springer runt på mitt golv under nätterna, men men är man lat så är man.
Ojsan, kom på att jag inte har berättat om förra veckan!
Måndag: Senior dich day, vilket betyder att alla seniors skolkar från skolan en hel dag. Våra klass hade plannerat en BBQ i parken så först åkte jag hem till Ane och chillade hemma hos henne på morgonen sen kom Lupe och Johnny och hämtade oss och vi åkte till parken och åt grillat. Det var lite tråkig stäming för alla stod med sina gäng och vi hade inte några activiteter eller nått. Men sen stal vi johnnys bil och drog ut med den och chilalde, för att gåttgöra honom tvättade vi hans bil och allt innan vi lämnade tbx den.. eller lämnade tbx den är nog fel, Johhny ringde och hotade med att ringa polisen om vi inte gav tbx hans bil. Sen åkte vi hem till mason och gjorde isbomber, wow coolt.
Tisdag: Var ledig pga att det ynge på skolan hade prov hela dagen, hade egentligen fotbolls match i steamboat på kvällen med eftersom att jag inte var på skolan på måndag var jag inte tillåten att gå på träningen och om man missar en träning är man inte tillåten att vara med på match. Så på kvällen för att trösta min sorg gick jag på date med en kille jag träffade på nyår, vi gick på bio och såg en kass film så efter en timme bestämmde vi oss för att åka till donken och äta itsället.
Onsdag: Vanlig skoldag
Torsdag: Min födelsedag, Ane kom hit på morgonen och sen kom tvillingaran och hämta upp oss och vi drog till mallet för att fixa naglaran, sen åkte vi till VI och åt lunch för att sedan åka till en park och ta glass. Sen åkte vi hem till Anes hus där hon och hennes vsyrra blivit utbjuden till Prom, det var hur sött som helst!!!! Sen åkte jag till soccer och vi spelade bara träningsmacth och sen var det teamdinenr på skolan. Vi åt tacos och chilade och hade det najs, känns som om jag kom de i mitt lag lite närmare. Sen åkte jag ner till mallet för att min värdmammas bästavän fyllde 60 så det furade henne på en av restaurangerna. Men som en överrasking så hade de gjort en tårta åt mig med och det kom in med mexicanska hattar som vi behövde ha på oss. lol.
Fredag: Åkte och shoppade mat till track, och sen hem å tvätta och sova. Rätt ointressant dag.
Okej nu är vi tbx i rätt ordning... trot jag!
Så igår var det snöigt och jävligt så track and soccer var inside vilket betyder att jag först hade track för att sedan ha soccer träning, lol slitsamt som fan. Aja idag hade vi chill trackträning eftersom att jag har ett traack meet imorgon. oj juste, igår var det tänkt att vi skulle ha vår första hemma match i soccer men det snöade så mycket så vi kunde inte :( Sen har jag soccermatch på på fredag och sen på lördag åker vi ner till Denver för att se hockey, kul att se vars foppa har spelat!
Aja nu ska jag sova, hare bra i sverige för jag har det bar i USA!

Kommentera här: