hej sötnos

japp, jag har lärt en kille att säga "Hej sötnos, hur mår du idag?" hehe och han är så söt, så nu varjegång jag ser man i korridoren säger han liksom hej sötnos till mig! Tycker det är bättre än det ordet han kunde säga förut, för det började med F och var fem bokstäver långt. Sen rumpa är det ända ordet han kan säga så när vi har uppvärming till track och någon joggar fort förbi honom frågar han alltid " r u fallowing that RUMPA?" vilket är lite småkult.
Anyway klockan är 11pm och jag är trött som fan. Kan dock ine sova för mina ben är D.Ö.D.A.!. har liksom haft 24 timmar av träning denna vecka hitills. Sen har jag 6h tomorrow och sen två till träningar på lördag. Sen får jag äntligen vila under söndagen. Idag på track så hade vi först vanlig träning sen gick vi ner till andra våningen ( vi har track träning på trejde våningen för det är snö utomhus atm) för att avsluta träningen med att träna benmusklerna i basängen. Vilket var lite kul, vi var där samtidigt som killarnas swimteam var där så det gjorde absoult inget för mig, lol.
Soccer idag var inte lika tufft som förut, vi tog fram bollarna idag vilket var kul. Har ännu inte berättat för tränarna att jag inte spelat fotboll på ett bra tag för åd trog jag ine att jag blir placerad i det bästa laget. Men jag gör faktsit bra ifån mig så jag tror jag kan sitta säkert. Igår på track fick vi lära oss hur man lämnar över staffetpinnen på rätt sätt osv vilket jag tyckte var sjukt kul eftersom jag aldrig gjort det förut. =) Aja nu ska jag sova.

Kommentera här: