En vanlig lördag i USA

Tig bort mina lösnaglar idag... Hittar inte längre rätt bokstäver på tangentbordet, hehe! Igår åkte jag på ett överrasknings party. Sen till mason och spelade risk. Idag har jag städat mitt rum.. Eller iaf börjat. Sen åkte jag på en dejt på kvällen.. Vi gick på bio, whioo! Imorgon ska jag nog hjälpa till och städa huset. Förresten idag till middag eller lunch eller jaa, mat helt enkelt så åt vi rå fisk som har legat i lime juice det var så jäkla gott.. En ut av mina nya favorit maträtter tror jag nog:) men nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer:

1 Jennifer - Kanada:

Hittade precis till din blogg! Åh jag minns att Colorado hade ett väldigt vackert landskap, visst har de? Gjorde water rafting när jag var där en sommar, det var fantastiskt kul!

2 jenny:

hittade också precis din blogg! Vill också åka som utbytesstudent! Men jag har en fråga, byter man med någon på riktigt? Att när du åker till USA åker någon därifrån och bor i Sverige hos din familj? Eller låter det bara som det, haha?:)

Ha det bra!

Kommentera här: