Internet

ohh, GISSA VEM SOM ÄR TILLBAKA I BUSINESS?  Jo denna tjej, var har nämligen skaffat internet at home! Känns verkligen underbart. Vet ni mer vad som känns underbart? Jo att jag drar till hawaii om sisådär 36 timmar eller något runt det. Är så sjjuuuukt taggad! Till ära på allt så har jag fått upp mina betyg också. Känns super.
vad hände idad då? jo jag hade först speech, där skulel vi skriva intro till vårat nästa tal som är på fredag nästa vecka. Det är nu om att lära ut något, så jag ska lära dem svenska. Sen hade jag historia och vi såg en film om the Great Depression. I kriminalogin så googlade vi döttstraff. Sen på basic Art så målar vi tools. Lunchen var helt ok, Ane är tbx i skolan nu så då sitter jag vid ett annat bord än när hon är borta. Sen på P.E så spelar vi basketball, som är sjukt roligt när man spelar med folk som  verkligen kan spela! Sedan på styrklefytningen så har vi vikarie så då tog jag och Ane träningen i egna händer dag och tränade våra magmuskler inför hawaii.. Vilket absoult inte spelar nån roll för mig eftersom att jag ser lite fet å blek ut iaf. Men för ane som är smal så lär det väl märkas om hon har tränat sina magmuskler eller inte. Sen i Engelskan hade vi också vikrare och jag blir ibland så himla less på dessa 97or som är så irretarande. Ibland älskar jag dem, men idag var det bara för mycket. Efter skolan så träffade jag Ane och vi drog ut för en löptur. Åkte till min mammas tjejkväll idag och sen så åkta jag hem. Och här är jag nu, framför datorn ich firar internetet! 
där de tränar Usas OS team, fränt.
Nä nu skall miss frida sova. Hörs väl imorgon!

Kommentera här: