Tio dagar sen sol

Hej åkte till Utah, över helgen såg hockey, bodde på riktigt motell och gick på dinosauriemuseum. Det var awesome för alla skelett osv hade dom funnit där vi var! Hur coolt är inte det? Sen åkte vi å shoppade grejer till hawaii(som är om 10dagar) och åt buffé. Åkte fredag kom hem söndag, då var det super bowl som gällde, men såg vara första två kvartarna sen åkte jag på bio och såg skönheten och odjuret i 3D. Måndags hade jag prov i brottkunskap och det klarade jag, whioo.. Alltså det är väldens svåraste engelska sp håller på att avlida nästan. Sen tisdags drog jag till starbucks efter skolan sen tillbaka till skolan för att kolla på basketball match. Under den matchen så tog några killar min mobil, som jag hade i väskan som jag hade på mig och facerepade mig, för att sedan lägga tillbaka mobilen. Då slog det mig att jag verkligen är ett lätt offer att råna, vem som helst kan ta mina saker utan att jag märket det!! Sen idag så blev jag ensam på lunchen för anes värdmormor är sjuk så hon och hennes syrra drog i dag till gj. Men det var ok, satt med högen som jag alltid sitter med så jag överlevde. Sen efter skolan gick jag för en springtur sen kom L och J med bilen när jag nästan var tbx på skolan och bah -Frida, det där var ju inte en så lång springtur! Säger medan de sitter å äter på McDonalds hamburgare. Amerikaner! Sen på styrkelyftbigen var jag själv idag å vi lekte lekar i brottnings lokalen, kasta bollar å inte försöka bli träffad, kul att vara den enda tjejen å bli dödad, nej. Fick skjuts hem idag av en kille som är typ som en brorsa, han klagar alltid på mig när jag gör fel, och säger hur msn gör rätt, frågar alltid om jag vill ha skjuts om han ser att jag går hem, eller om jag väntat på skolan. Han är grymt najs och det bästa är att han är så mot alla. Ikväll ska jag skriva ett speech, måste vara minst 2,5 min... Whiooo just nu har jag ett F i den klassen. Är samarbetar verkligen inte med mig och har lika höga förväntningar som om jag skulle vara från USA. Sen när vi ska svara på frågor väljer han alltid mig, vet inte varför men jag antar att han tycker jag har bra svar eller nått!


Kommentera här: