Soccer

Hejsan, och hej Inga! Har haft skypemöte med mina föräldrar nu idag och pratat om gymnasieval inför tvåan och trean, måste välja kurser osv så att jag får mina poäng. Blir så himla irretarad på att skolsystemet har ändrats och att mitt första år på gymnasiet är så "svårt att översätta". Usch, sen kursrerna jag läste i ettan läser ju 95orna i tvåan osv. Aja, de måste bara lösa det på något vis. visst jag skulle aldrig byta ut mitt år här mot någonting men jag vill verkligen ta studenten med 95orna och inte med 96orna. Sen blir jag också så less på att mina kurser här inte går att översättats på något vis till de svenska kurserna, jag menar jag har både weightlifting and P.E och det borde ändå kunnas slå ihop och bli Idrott och hälsa 2 eller nått. Idrott som idrott liskom.
Sitter atm på Village Inn och har ätit fruksot här. Nästa söndag har jag nog precis lärt mig surfa osv, är sjukt taggad på Hawaii kan jag lova! Sen den bästa delen av det hela är ju trots allt att Ane kommer vara vid min sida enda från Hayden till Hawaii..Har börjat använda brun utan sol nu så är i alla fall lite brunish inför solsemestern, eller jag hoppas på sol iaf;P Mina värdföräldrar drar nog ner till Colorado Springs den helgen för lillebrorsan har hockeycup där, Har också bestämt mig för att börja spela Soccer, första träningen är dagen efter jag komemr hem fårn hawaii och första matchen är den 8mars. Så Det är liksom en och en halv veckas träning innan första matchen, är sjukt taggad!!! Whiooo. Ska även försöka göra track också eftersom att jag aldrig har gjort det förut och det skulle var ganska coolt! Eftersom att track bara är under helgerna typ och soccer är under veckodagerna så skule det ändå vara rätt kul att göra båda, den ända är väl att träningarna är varje dag rätt efter varandra. Fast det blir nog bra, ska snacka med båda tränaran om det och hoppningsvis så tycker dom att det är okej.
Iaf så fick vi lite snö här om dagen, men det är borta nu igen. Är lätt runt 15plusgrader idag! huhuhu, men craig har som mest snöfall under mars och april månad vilket betyder att fotbollen kommer spelas i pissväder, men det är nog ändå okej trotts allt. oj, kollade rpecis ut och ser att det regnar lite utomhus, hade planderat att varna till isladan och se Logan spela sin hockeymatch men bestämde mig just nu att jag tror jag skiter i det. Kanske tar en sväg till starbucks som är 50meter bort och köper en kaffe istället. Eller stannar jag har och bstälelr lunch, skulle ju inte helelr vara helt fel.
Hela mitt rum går som sagt i stranden teamat, vilket betyder att jag har snäckor, fiskar och fiskenät i taket osv. Det känns rätt bra att vakan upp och det känns som om det är varmt och skönt utomhus.. fast det egentligen inte är det.
Såhär ser campus ut, väldigt fint.
Så här ser det ut utanför mitt hus, det är sjukt najs landskap!!
Utsikten från balkongen, sjukt fint det med!
När vi var i Denver. fint det också!
Nu har jag inga mer roliga bilder att ladda upp.
Det här väntar i Hawaii
Get ready to explore Hawaii, including its rich Polynesian influence, the biggest attack on
the American Navy at Pearl Harbor, and the legendary North Shore International Surfer's
competition.  We  will  also  have  the  unique  opportunity  to  hike  the  famous volcanic
mountain, Diamond Head and snorkel among the colorful fish in the beautiful clear waters
of Hawaii.
Let's not forget a festive and fun Hawaiian luau, with traditional hula dancers!
It's time to experience the island spirit of “Aloha” (love, peace, and diversity!) on Oahu's
beautiful shores.
"Get ready to explore Hawaii, including its rich Polynesian influence, the biggest attack on
the American Navy at Pearl Harbor, and the legendary North Shore International Surfer's
competition.  We  will  also  have  the  unique  opportunity  to  hike  the  famous volcanic
mountain, Diamond Head and snorkel among the colorful fish in the beautiful clear waters
of Hawaii.
Let's not forget a festive and fun Hawaiian luau, with traditional hula dancers!
It's time to experience the island spirit of “Aloha” (love, peace, and diversity!) on Oahu's
beautiful shores".

Tackar itne precis nej till detta! Flyger hem på lördag eftermiddag så landar i Hayden på södag och sen på måndag börjar både Soccer och track, måste få mina hälsoundersöknings papper och allt klart innan dess! whioooo är sjukt taggad på Hawaaiiiiiiiiiiiii!!!!

Kommentarer:

1 Sandra Andersson:

snälla du, kan du inte börja använda styckeindelning, är omöjligt att orka läsa texten så som de ser ut nu, vilket är synd :/

2 alexandra:

Sjukt fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Kommentera här: