Lol

okej jaaa, jag har kommit på mig själv med att använda LOL hela tiden, haha lol. Försut tyckte jag att det var skit töntigt men nu gilalr jag faktsikt att använda det. Hawaii var najs och jag tänker göra en riktig uppdatering om det senare, ska nämligen snart krypa ner i sängen... eller snarare på golvet för jag har så mycketsaker på sängen att jag inte ens orkar försöak flytta på dem. Tack gode gud för att heltäckningsmattan r skönare än trägolvet hemma. Well imorgon ska jag ta tag i p städa bört alla grejer frn sängen. Fats har inte så mycket tid att göra sånt nu för jag har nömligen två träningar efter skolan. en börjar 3.45 (en kvar efter skolan slutar) och håller på till 5.30ish. Sen börjar soccerträningen 6-8 och sen måste jag byta om osv innan jag kan åka hem. Detta innebär att jag har ca 6 timmar idrott varje dag eftersom att jag har både styrkelytning och P.E under skoldagen. Men tror inte jag ska göra dubbla träningar efter denna vecka eftersom att det är liksom tryouts i soccer now so då måste jag var där hela tiden. Aja, efter tränigen idag kom vpappan å brorsan å vi drog till KFC och käkade middag. Sen nu kom jag hem och tränade mitt speech som jag har imorgon och srkev även en summering om en bok vi läst i skolan. Wow, sen har jag prov i kriminology imorgon ocksåm fyfan fattar nada men hoppas det går bra iaf. Ni får hålla tummarna för mig! Nä nu ska jag krypa ner på golvet å sova. LOL btw så har jag börjat kolla på Får vi följa med med filip och fredrilk, haha det är ju sjukt kul show!
Förresten så lägegr jag nog ut massa bilder från hawaii till helgen när jag har tid, godnatt mina sköna!

Kommentera här: