Påsk

Mummms, vaknade upp runt 10 snåret av att det doftade kanelbullar i huset! YES, älsar nämligen cinamonrolls till frukost! Plöjde lätt i mig tre stycket och en kopp med te. Värdmamman bakdade kakor och förberädde middagen, eller snarare lunch. Tog den nya hunden ut på en promenad ner till ladan medan jag inväntade nösta måltid. Påstår inte att promenaden var frivillig, hunden, som jag sa, har inte riktig lärt sig att den bara ska gå och bajsa runt huset tog av ner till ladan för att jaga hästarna. Den passade även på att rulla runt i hästbajs så jag fick äran att ge sötnosen en dusch när vi kom tillbaka till huset.
Efter det spelade jag och min vbrorsa lite football, så nu vet jag alla regler osv, väldigt kult! Middagen åt vi runt 2 tiden. Aah , vafan nu orkar jag inte skriva mer. Ska dra till Ane nu, Men vi hörs imorgon

Kommentera här: