Operation.

Sitter här på skolan och har det sjukt trist. Har kryckor och mina armhålor gör ont som fan. Ska in på operation den andra maj, som tur är så betalar försäkringen för operationen det ända jag behöver betala är 50 dollar. Så det är ju bra. Idag är det 35 dagar kvar till mamma å pappa och Jesper förstås kommer och hälsar på. Dock så blir nog hela semestern i sommar på kryckor med det är väl desamma. Inte precis så att vi skulle åka ut på hajk eller nått.

Så vad hände igår? Jo efter skola tog vi foton med track laget. Sen åkte jag och Jessica till McDonalds å tog en is kaffe och åt pommes. Åkte hem, åt starbucks glass och såg film. Sen kom min värdfar och bror hem och vi åkte in för att ära på en mexikans restaurang. Vi tar hand om deras hästar så istället för pengar får vi gratis mat där vilket är nice då maten där är super!!!:) åkte hem. När jag skulle sova så var den jävla musen framme å sprang runt på mitt golv. Blir så jävla irriterad på det, men ikväll ska jag ställa fram några musfällor så att den dör! Kan visa förra musen jag dödade.


Kommentera här: