Knä

Okej, det här suger! så för över två veckor sedan så gjorde jag illa mitt knä när jag hade en soccergame och kunde då inte gå på mitt vänstra ben. Så nästa dag när jag åkte till mitt track meet så bestämde jag mig för att inte säga det till min tränare utan åka med eftersom jag trodde det skulle kännas bättre efter uppvärmingen. Väl där så kunde jag ju knappt gå allt. Så försökte springa några steg men det gick inte alls så gick till läkaren som finns på plats och han sa att jag hade töjt någonting på utsidan av knäet. Tog det lungt hela lovet som var följande vecka och isade det varjedag. Begav mig till doktorn på onsdag och hon sa att jag nog inte skulle kunna spela något mer soccwer man kanske skulle jag kunna springa tarck om nån vecka. Well, jag har inte spelat soccer på några år så jag vill verkligen spela så vi åkte nästa dag, klockan 8 till en annan läkare och han sa att det fortfarande var svullet men han trodde bara det var något som var fast innuti knöet som var problemet. För att få gå tillbaka till sporten behöver man få ett intyg av läkare att man är good to go. Så fick ett intyg med det och när jag kom till skolan visade jag stolt up pdet för min PE lärare som även är min tränare i track. Senare under dagen när jag hade PE så spelade vi football. Fick det prefekta passet och sprang med bollen för att göra min touchdown. Men när jag skulle stanna så föll jag bara ihop och ja, jag hade pajat knöet igen. Så istället för att göra en tebowing så gjorde jag helt enekelt en fridiving. Men rullstol åkte jag till sjuktsystern där jag fick vänta en timme tills min värdmamma hämtade upp mig och vi åkte tillbaka till killen vi hade varit hos samma morgon. Han försökte hitta felet men han kunde inte säga exakt vad det var. Anitgen var det fettet runt knäet som är löst och åket in i knäet elller så menisken som det är fel på.
Åkte tillbaka nästa dag på morgonen och då klämde han lite till och då började det luta mot menisken som det var fel på. Så fick lämna alla info och nu på måndag har jag tid hos en kille som ska kolla närmare på det. Men den första killen sa att det avr operation som skulle gälla om det var menisken så det suger hårt. Aja. Ska iaf gå med kryckor ett taf framöver. Den ända fördelen med det är att jag har fått nyckel till hissen på skolan så jag kan åka hiss och komma sen till lektionerna. Men det dåliga är att jag kan itne spela soccer eller springa tarck!!!!!! Men jag hoppas det itne är något fel utan att det bara är fettsaken som har hamnat fel! Sen är det något löst i mitt knä som gör att jag inte kan räta ut benet men det går ju bort om dom bara klämmer lite så jag hoppas på det bästa! :D
Så nu är det  bara 39 dagar kvar till min familj kommer och hälsar på, det är sjukt!!!
Så vad kommer jag nu sakna som jag har lärt älska i usa? Jo här kommer en lista!
  1. String cheese
  2. Doritos
  3. Buffalo wings
  4. Arizona
  5. Ranch
  6. Creamer
  7. Starbucks
  8. Forever 21
  9. Walmart
  10. Toalett inne på rummet
  11. Wendys
  12. Tv kanalerna
  13. Alla kompisar har egen bil
  14. Välja sitt eget schema
  15. School spirit
  16. MIN VÄRDFAMILJ
  17. Ane
  18. Min iphone
  19. Reeses
  20. Min värdfamiljs hundar och hästar
Det var allt ja kom på nu, antar att jag kommer sakna en hel del!
Så igår följde jag med mitt soccerteam till en mach, vi vann på övertid och det är våran första vinst det här året. Dock var jag baraless och ville dö flr mitt knä dödade mig.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Hej hej! Jag ska åka som utbytesstudent i sommar och du skrev ju att du hade iPhone! Hur mycket betalar du i månaden för din telefon när du är i USA? För jag vill gärna ha med min men har hört att det är dyrt med det om man har iPhone?

Från Jennifer:)

Kommentera här: