Gamar

som rubriken lyder så finsn det ton med gamar där jag bor. Om man kollar ut genom fönstret så kan man se dom flyga runt. Dom är rätt stora djur alltså. Nog om det, operationen blir av den 4 maj. Är sjukt nervös för jag har aldrig opererat något förut. En tjej som jag känner visade mig hennes ärr för hon gjorde samma operation nyligen. Dom är ju rätt stora alltså. Om ni någon gång haft en operation och funderar på att åka som utbytesstudent så kan jag lova er att det kommer gå bra, jag är nämligen mer nerövs över operationen än vad jag har varit med något annat under detta år. Är nämligen sjukt rädd för knivar, haha.
I torsadag hade vi fotbollsmatch, så jag fick sluta en timme tidagare för att följa med soccerlaget. Eftersom att jag ändå inte kan göra nått så hjälpte jag hjälptränaren att fixa altlinf inför matchen. vi har två hjälptränare i mitt lag, en senior och en junior. Dom fyller upp vattenflaskor, håller statistik och hjälper till med skador. Dom vet det mesta om skador och är dom som springer ut på planen om någon blir skadad för att hjälpa till. Jag följde med Jordan som är älst hem till henne och hennes hur är sjukt snyggt, exakt ett sånt hus som jag drömde om att bli placerad i. Hennes morsa var den som hjälpte mig från början i skolan eftersom hon jobbade där. Men nu tror jag bara hon är hemma fru. Dom sa att dom skulle adoptera mig, vilket jag tyckte lät helt ok! vi vann matchen, vilket var kul. Sen ¨åkte jag till min värdmammas tjejkväll och chillade där innan vi åkte hem.
Fredag sög, har två idrottstimamr efter varandra så jag får bara sitta och glo på dom spela baseball i två timmar, vilket är rätt trisst. Eller det är inte trisst, men jag är heldre med och spelar om ni förstår. Efter skolan åkte vi till donken och jag tog en iskaffe och glass. Åkte hem, fixade till lite på rummet sen kom mamman hem och vi åkte in till town för att äta middag. Sen kom jag hem och då kom jessica och hämtade upp mig och vi åkteh em till henne för att ha tjejkväll, mys.
Idag började jag dagen med att fåga en mus i mitt rum, YES! åt Swedish meatballs till lunch och sen kan jag åka till Anes familj ikväll. Min värdmamma åker till VEGAS idag.. utan mig :( ... men det är lite bra det nästan, intesugen på att göra så mycket nu när jag kanptp kan gå. så jag ska bo hos Anes familj tills på torsdag, vilket ska bli sjukt kul! Älskar hennes familj dom är super mysiga. Jag kunde ha valt att bo hemma men min vpappa jobabr natt så han kommer jga inte träffa så då skulle det bara bli jag å min värdbror, vilket skulle vara lite segt. Han ska bo hemma men jag flyr huset;P hehe.

Kommentarer:

1 Elin:

Ingen bild på den nydödade musen haha? ;)

Kommentera här: