Sista matchen

Hej ligger just nu i sängen och ser arga snickarn. Tur att iaf kanal5play fungerar här i staterna. Idag efter skolan drog jag och några till walmart hängde där ett tag innan jag åkte hem. Tog en snabbdusch, sen bar det av till en kostymuthyrdning.. Fanns tusentals av olika plagg men hittade inget som jag verkligen gillade. Så imorgon ska jag klura ut vad jag vill vara. Sen åkte jag till sista footballnatchen hemma, kändes lite tråkigt att det är sista matchen, kommer ju aldrig uppleva den där känslan igen. Det var en kille som skadade sig från min skola under matchen, hörde rykten om bruten nacke men jag vet inte om det stämmer. Alla på läktaren gick ned på ett knä, killarna på planen samlades och bad i en ring medan ambulansenpersonalen höll på med den skadade killen. Många grinade och det var rätt obehagligt. Det var så fruktansvärt kallt, runt noll grader och Sommarkläderna håller inte precis för det:)


Kommentera här: