1 o 1

Okeii, idag så hade vi styrkelytnig, vi har som sagt maxat hela veckan och jag har lyckats göra helt ok ifrån mig,
bänk tog jag 85pounds, deathlift tog jag 200punds, Tvåfötterhopp hoppade jag 6,5 tror jag, sen på höjden lyckades jag bara hoppa 95 och sist men inte minst så på squats så tog jag ähh det minns jag inte. Imorgon måste jag maxa resetn av sakerna, för annars får jag noll credits för det och så drar det ner mitt betyg rejält.
Bakade bröd på matlagningen i veckan och jag var HC, brödet är exakt som bulldeg och sen när vi skulle äta  bärdet idag så smörade man förs mackan sen strödde man på kanel och socker, gött!
På lunchen idag drog vi till donken och åt, igår var det Tacobell dagen innan det var det starbucks
och imorgonon blir det chinabuffeeee!
Imrgon är nämligen inte en vanlig dag, utan vi ska sitta i Aulan hela förmiddagen och lyssna på något, sen en timmes lucnh, JAA ni hörde rätt, en timme! Därför har vi bokat bord på en restaurang och så drar vi dit å äter. Sen går vi normalt de två sista perioderna tror jag.
På psychologyn ser vi nu en jättesännande film, det handlar om hjäran osv. På P.E så spelar vvi badminton. Det är rätt kul förutom att tjejerna vi spelar emot är lite efter, dom lyckas aldrig, och då menar jag aldrig träffa birdien.. blir bara irreterad så idag lyckades jag övertala några andra att spela emot mig och en annan tjej, men efter ett tag fick vi lov att byta så fick spela mot dessa irreterande tjejer igen. Haha juste, om man tapapr racket får man göra 25 pushups och idag gjorde jag det, haha alla ställde sig i en ring runt mig medan jag kämpade med mina armhävningar, inte okej. Sen ringde min kontaktperson igår och frågade om allt var okej, och jag sa att det var det, samtalet tog ca 30sek, det är andra gången på 100 dagar som jag snackat med henne. Det explorius säger om att man kommer ha kontakt meed kontaktpersonen regelbundet är bull, för förra gången var det jag som kontaktade henne, inte tvärtom och för det andra så snackar man inte ens. Men så länge jag vet att jag kan kontakta henne om det är något så är väl det okej trots allt.
Ikväll till middag väntas hamburgare, kommer bli gött! vi har bara ätit god mat hela veckan, supernice! Plus så köpte min värdfarsa B&J, så jag är superglad! Han är så snäll och gullig.  Har också klivit upp hav 6 hela veckan så jag har haft a mycket tid på mornarna. Det är supernajs, tog t.o.m ett bad  häromdagen innan skolan. Sen har jag lärt hunden att gå i koppel, huhuh, det är as kul! Hämtade ut pengar idag till att köpa en one piece. Sen något mer random som hände idag på skolan var att en kille som har styrkelytning när jag har P.E bah- Frida, spnar du in min rumpa? Jag blev lite förvånad för jag har aldrig snackat med honom förut och så svarade haha nää det gör jag verkligen inte. Men efter det började han snacka en normal konversation och sen hejade han resten av dagen på mig.. haha allt här är sååå random!
Hade lite kul på historina idag, det var även systa gånger jag såg ryan i mitt liv, han flyttar nämligen tbx till sin gamla delstat idag. :( det är han som är till höger på alla bilderna.

Kommentarer:

1 alexandra:D:

haha asså frida. donken, tacobell, glass, kinamat, hamburgare... vilka nyttigheter ni slänger i er där borta:) ville bara skicka världens största mentala kram till dej, dom där 200 dagarna kommer gå fort så ha så roligt som möjligt den tiden som är kvar nu!!

Kommentera här: