Tack Emilie

för att du tagit tag i denna röra!

I frdags hade vi veteran daggen, då var det föreläsning i Aulan om militären osv och det var massvis med gamla militärer där som pratade om sina upplevelser, det var superintressant. Hela förmiddagen slutade med en ceremoni ute på footballsplanen. Vi drog och år kina, sen kom vi tillbaks till skolan och då hade jag styrkelyftning sen var det frågestund med en militär. På kvällen kom Ane till mig hus för jag hade FF, vi åt svensk/norsk tacos och såg på film. vi lyckades även äta massvis med godis glass osv, höll på spy på slutet av kvällen, hah. Verkligen sjuukt kul, kändes precis som om jag var i Sverige. Juste, innan ane kom så städade jag heela huset, så himla strong gjort av mig. MEN, min värdbrorasa hun bor här nu under helgen och han kissade på heltäckningsmattan 2 gånger!!! usssssch. Men jag gilalr den ändå. Idag har jag färgat håret och beställt en vinterjacka!
Video från ceremonin, mikrophonen fungerade itne så bra så man hör inte rikigt vad han säger.

Kommentera här: