fågel, fisk eller mittemellan






Tjenix! Har spenderat lovet i fjällen, riktigt härligt faktsitk. Har ju sagt tidigare att det skulle trots allt vara skönt och hamna där det är varmt, men du vet jag inte riktigt om jag vill det längre. För vem tycker det inte är skönt med bra väder, en skoter och tonivs med snö? Sen är det väl några nackdelar med det också såsom skotta snö, minusgrader och förkylingar på köpet. Men somsagt jag kan inte bestämma vars jag bill bli placerad så lika bra värdfamiljen får göra det åt mig. Kommer verkligen att sakna min brorsa när jag är i USA.. Hoppas att jag får några värdsyskon.. eller några bra vänner som kan agera syskon. Hehehehehehehehehe

Kommentarer:

1 Linda:

Hej!

Jag har bytt från lindas.devote.se till calinda.blogg.se av olika anledningar. Jag har länkat dig på den nya och det skulle vara jättesnällt om du ville byta min länkadress till http://calinda.blogg.se .

Puss!

2 amanda utbytesstudent USA:

Vart är det nånstans? Såg jättemysigt ut :) Har också frågestund i bloggen nu, fråga gärna :)

Kommentera här: