Visum

Idag har jag lyckats göra klart mitt visum. Tog sisådär 1 timme att fylla i och besvara några frågor på amerikanska ambassadens hemsida. Nu hållar jag tummarna för att jag har fyllt i allting rätt så att det inte uppstår några problem när jag söker visum. Fick nämligen tid den 20juli och jag åker som sagt den andra augusti. Så Vill verkligen att allt ska klaffa. Menmen, det återstår att se.

Om 34 dagar åker jag, helt sjukt.  

Sen vill jag bara tillägga att jag tycker det är sjukt coolt att 27st följer mig på bloglovin, det är huuuuur många som helst. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt när jag är i USA så att ni fortsätter läsa min blogg och ignorerar mina speciella stavningar. För så länge innehållet är ok så överlever ni nog. (:

Kommentarer:

1 Anonym:

jag följer dig :D:D:D

2 Alma:

Jag följer också dig! :D

Kommentera här: