hihihih

Fyra dagar kvar, lite konstigt att säga. För nu på tisdag, NUUU, så åker jag ju faktiskt till USA. Den första avresegruppen med explorius åker idag. Vilket betyder att det är 4 dagar kvar tills det är min tur. Ska nog börja packa snart, kanske imorgon.. eller på lördag.

Så här ser iaf mitt schema ut för de resterande dagarna:

Fredag: Frisöre, tandläkaren, fixa de sista sakerna inför resan (såsom en väska till handbagaget), träffa några vänner och säga hejdå, klippa gräset så jag får lite pengar, skriva packlista

Lördag: PACKA!!! Kanske grips jag av panik när jag inser att något saknas.

Söndag: Packa idag också, sen middag med mormor, morfar och farmor.

Måndag: Säga hejdå till några fler personer, packa det sista och ha allt under kontroll.

Tisdag: Kliva upp halv 5 och göra mig i ordning, sedan flygplatsen!!


För alla er som är nyfikna om hur mina skoldagar kommer se ut så läggger jag upp schemat.




Såklart slänger jag upp Moffat county high schools kampsång också! Enjoy

 

Kommentarer:

1 Ellen - College USA 2011:

Åker du på tisdag? du kommer att få det så jäkla kul :) jag åker iväg till college den 19:e

Kommentera här: