Frida förklarar(Y)


Hejhopp! Eftersom jag fick så många(2) frågor om vad slep test var så tänkte jag att jag skulle svarar på det här i bloggen.



Det är ett test som man måste göra om man åker med Explorius till USA. Eller jag vet inte om alla behöver göra det, kanske det beror på vilken organisationen man får i värdlandet?! Iaf så är det ett "engelskaprov" som tar ca 90min att göra. Det är läsförståelse och hörförståelse som ingår i testet. Alltså egentligen har jag ingen aning om varför man gör testet. Fick veta att man måste göra det när jag höll på med ansökningen. ehehe

Ledsen Eira för att jag valde din kommentar.. hoppas du inte blir arg eller något. För er som inte heter Eira kan jag varmt rekommendera hennes blogg, den är grym! Ni hittar länken till henne på höger sida under Länkar. Där hittar ni även fler bra bloggar som ni kan spana in.

Kommentarer:

1 sara b:

Hej fridaa! nu har jag hittat din hemliga blogg höhö;)

men du, jag orkar inte läsa igenom alla inlägg, ska du till usa eller vad? (a) förstår inte riktigt...

2 Josephine:

Har nu läst igenom heeela din blogg! Och fan vad kuul du kommer ha det där borta alltså! MEEN, vi kmr sakna dig i klassen juu!

3 NATALIEGOESAMERICAN:

hehe vad jag har hört så är det inte det minsta svårt ;)

sv: jaaa gör det gör det! :D haha vi lär ju liksom värma upp ;)

4 ewelina:

hm, får se om det där testet är något jag behöver göra..

ingenting jag har hört om iallfall.

gick det bra då? :)

5 bella:

sv: Tack :) Nej jag har inte fått papper om sleptestet än, jah har mejlat exploris 2 gånger i veckan men dom har inte svarat :(

6 ewelina:

jaaa-aajag vill ha min placering nu! :D

menmen, den som väntar på något gott ..

7 Lea:

Tjululuu! Ska också till USA i år! :) länka? :P

8 TUVA ALICIA - MODEBLOGG:

haha, nu såg jag vad det var ;)

9 Anonym:

hej! jag länkar dig, så du får länka tbx om du vill :)

Kommentera här: