Lever

hejhej, sitetr på safen och uppdaterar min mobil! yey, kulkul! det återstår 4h , hahahahah orkar inte den sega uppkomplingen! menmen, vi är i Colorado Springs nu, vi hade jlulafotn här med släkten igår. Det var kul. Jag fick lotion och lite ananr smått och gott, men jag gav ingt så jag tyckte det var lit jobbigt att det hade köpt till mig. På julafton fick jag massvis med kläder, smycken, en klocka, godis, ficklampa och jaa, jättemycket saker helt enkelt. Tänka sig att jag bara har bott här i 3veckor och jag känner mig redan som hemma. ska åka förbi någon affär här innan vi åker hem för att köpa Id smink, vi var på javkt efter det när vi kom hit igår också men då fanns det inte på det mallet som vi var på. Sncka om att jag inte kommer på något att skriva om. ehhehe aja åker tbxtill craig snart så det blir kult. Sen har jag fått översväming i toan så hela min heltäckningsmatta är blöt, hhehe. Vilket är rätt så passande då temat i mitt rum är stranden, har gula väggar, vitt tak och sen har jag som en låda med fiskar, snäckor som toadörr och jaa, alllt görig taggad för hawaii1!! WIOOPO, Nä nu kom jag inte på något mer å skriva.
Bara för att jag brjat med track betyder det inte att jag och Ane joggar under träningen.. nejnej, varför itne passa på och fota lite?

Kommentera här: