jullov

Back in business! Njaaa, inte riktigt. Har fortfarande inget internet hemma, och atm inget vatten heller. Sitter i min värdmammas frisörsalong nu och försöker ännu en gång uppdatera min iphone. Känns halvkul att sitta bland massa folk och stinka, urk, klev upp i morse och precis när jg skulle kliva in i duschen sa vbrorsan att det inte fanns något vatten. Men det är ok. Igår åkte vi från coloradosprings vid 2tiden och froch och shopapde liet Id smink till mig, sen åkte vi hem. Det tr ca 6h att köra dit ochman åkter bland bergen ocg ja, det är helt otrligt hur man kan orkar sitta och köra när vägen är så krokig och det går upp å ner hela tiden. Sen åkte vi till en maxicans restaurang i Craig och åt middag, där mötte vi även upp min värdfar, för han följde inte med till srpings. Åkte hem efter det och bytte om sen kom lupe och hämtade mig och vi åket till MAson och spelade Risk, haha har aldrgi spelat det förut, så från början hjälpte all mig men det slutade med att jag tog över värden och vann! Imorgon så kanske jag ska dra till de varma källorna i Steamboat och bada, men jag är inte helt hundra än. Skulle iaf vara sjukt niiice. Sen har jag inte någa fler planer för lovet. Börjar skolan igen den 5 tror jag. Så halva lovet har redan gått.
Pryder såklart inlägget med min kompis Emilies fina face <3

Kommentera här: