Finals

Kan inte sova så tänkte att det är ett bra tillfälle att göra en snabb uppdatering på bloggen. Idag och imorgon har vi finals, alltså slutprov i alla kurser. Fick ett C,B och A idag. Vi hade open campus idag vilket betyder att alla kan lämna skolan för lunch under en timme. Åkte och åt Kina buffé med Johnny och Jorge. Blev lite som en dejt med Johnny för han betalade osv. Imorgon har jag slutprov i resten av ämnena. Börjar dagen med att laga cheesecake och sen blir det styrkelyftning, bra kombination:p varje prov är 1.5h långt. Sen så går jag på jullov!! Yey, kommer bli bra. Vi har även pyntat julgranen (som är upp och ner!!) och dekorerat huset lite juligt. Har varit ute och löpt för track nästan varje dag, känns skitbra. Min värdsyster är atm hemma och hon är otroligt schysst, vi skulle åka och se vbrorn spela hockey.. Så då kommer hon in i mitt rum och frågar omjag är klar.. Stressad som jag är säger jag "ohh I fucked up my hår" och om man säger hair påsvenska låter det som ett dåligt ord på engelska.. Vilket min syster tyckte var otroligt roligt.. Så det är väl allt som har hänt, nä det händer så mycket, vetinte vars jag ska börja berätta liksom. Tack farmor för kortet, fick det idag:))


Kommentarer:

1 Anette:

Intressant... Åt också kinabuffe idag

Inte okej att gå efter det

.

Sen känner jag att en bild på den där öhh... granen skulle vara fint också ;)

Kommentera här: